I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, August 13, 2011

keluar bsama

ambuii,, assalamualaikum
raya nk dkat dh.. sronok len mcm la aku nii
bju raya x bli g... xdak saiz laa..
sedihhh
susah la nk bli bju raya.. tman kwan2 ja bli bju raya arini...
arini, ari pling mmbahagia kann..
aku xtaw psepa.. haha
............................
kluaq pkul 11.30 pg, than p ambk miwa,husna..
depa suwuh tman p mna xtaw... p bli kasut katakn
than tgk2 bju raya...best gyla... mall pown dh psang lgu raya dh
haha.. smngat nk raya.. 
ya ALLAH org,rmai gyla.....
mcm bau2, ada.. hahaha
shoppng2 smpai pkul 4.00ptg
p ambiK IKA kt jitra...
dh lama x jmpa.. rinduuu laaa...
hehe... than balek a.staq, p men buwling dlu...
smua pakat xdak mood nk men bowl..
haha... mlaz ngan leteyh..
smua ada...
than bukak posa kat RAKOK SEAFOOD
berbuka dgn ayie,miwa,husna n ika ;D
waa~ best kowt...
than antaq miwa ngan husna balek
than ada la seorang insan lg kna antaq kat JITRA la kan..
smpai ja kt umah dyea,
salam2, than saya bkak bornet,
"ALAMAK!!!!! "
ayat ini kluar dr mlut dyea.... 
haha... saya dh bg sketull hadiah untuk ika smpena ari jadi dyea.... 
hehehe.... ari jadi dyea 22.8.. tp bg siap2.. takowt x jmpa dh...
hehe.. awak, bkak 22.8 taw...  jnji!!! 
** sory ayat d atas myb memenink kan.. sbb sya pown tgh penink taip ini crita..
sbab saya terlaluu happyyy.... 
btw, LOVE U MIWA,AYIE,HUSNA & IKA <3
kluaq mkan sama2.. ;DD

No comments:

Post a Comment