I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, July 18, 2011

temu kebahgiaan dlm perpisahan

 
JEJAKA VIRGO (0G0S 24-SEPTEMBER 23)

Tekanan & Kebimbangan sebabkan kamu mendesak & berbalah. Dihantui MASALAH LAMPAU. Kaji dulu kehadiran CINTA TAK DIJANGKA. Terima KEHADIRAN RAKAN KONGSI;))

p/s:: saja ku selitkan sikit..

tajuk diatas tu mmg la.. agak boleyh tahan.. aku xtaw nk ckap cmna psal dyea..
mata dyea,rambut dyea, hidung dyea,percakapan dyea,perfume dyea,cara dyea berjalan, mnja dyea,ktawa dyea,tgkah laku dyea.... smua sgala2nya psal dyea saya sukaa.. but sapa tawu kan... jodoh dtgn Tuhan... hanya dyea yg saya tunggu..:')

ketawa dan senyuman awak tidak pnah saya lupa. bngun ja pg2 tringat wajah awak. lalu sya senyum seorg diri kerna ia membahagiakan saya

kalau dyea bukan jodoh ku.. aku ttap syg dyea hgga akhr hayatku...  

apadia?? nk tgk picx dyea.. ohh no!! biarlah rahsia :D

No comments:

Post a Comment