I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, July 28, 2011

awak


awak,saya tawu.. mst awak ada follow blog saya... 
myb awak dh perasan yg saya suka kt awak..
tp saya berdiam diri... 
saya teringn sgt nk katakan yg saya sgt sukakan awak..
& menyayangi awak...
tp hanya satu yg membimbangkan saya...
nnt bila saya katakn itu pada awak..
awak x kan trima saya,awak jauhkan diri awak dr saya 
awak xnak kwn dgn saya.... meskipun awak sgt rapat dgn saya
awak... awak perasan x? bila awak perlukan saya
saya sntiasa ada dgn awakk..
awak perasan x,yg saya  sgt risaukan awak
myb awak x perasan smua itu... 
& satu perkara pnting yg saya dgr dr bibir awak yg mngatakn
"byk lagi llaki hensem kt U""x kisah pown,boleyh cari punya" 
ayat inilah yg mumudarkn hasrat saya 
awak akan txt saya bila awak perlukan saya sja..
saya sedar siapa diri saya bg awak
hanya hiasan d mata awak saja
saya igin awak tahu sumthink..
hanya awak saya tggu....
hanya awak saya rindu..
hanya awak saya CINTAI..
;"(

No comments:

Post a Comment