I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, March 27, 2011

kesronokan


haha... aku nk cita ringkas ja...
last week my fmly ..eh2,mcm2 bdak2 plak crita mcm ni..
mcm ni mggu lpas aku ngan fmly aku p bercuti teluk batIK..
sbnaqnya aku igt kat kedah ja.. rupanya kat perak.. haha.. bengong gyla aku
p sana untk bercuti sbb pjabat mak aku bwat FMLY DAY kat sana...
dr a.star p perak mkan masa 2 jam nek bas... (p konvoi)
best gyla nek bas smbil nyayi plak.. perhhh, stailo laarhh
tmpat tu pnya la men dalm hutan sana tu... msok kampung apa pown aku xtaw.. 
taw2,smpai ja kat tepi pantai... hahaha...
hotel dyea besa saja,maklumlah telah dibiayai oleh pnganjur..
nk kata apa g... tidoq ja laa.. haha..
mcm2 aktiviti dbbuat kat situ.. aku haram x msok pown..
yang aku taw, aku nk mandy pantai jaa...
haha.. ketagih mandy pantai.. pantai dyea nk kata cntk, x cntk sgat
nk kata x cntk,cntk jgak.. xtaw laa.. tp p.langkawi lg cantek laa..
yang paling best,aku nek banana boat.. haha.. frst time kowt.. haha
best ouhhh!!! bkan nk bhong.. try tgk..
haha.p sana hanya 2 hari... lg pown x best laa tmpat tuu..
bek p penang ka,lgkawi... lg best!!
tp yg aku paling spend time wif my fmly... love it at all!!
(SORRY CRITA NI KURANG MNARIK kERNA SUDAH LUPA)
;D















No comments:

Post a Comment