I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, January 12, 2011

huh tudia 2011!!;)

wahh, lama aku x update blog!!
intrnet kna potong nk bwat cmna,haha..(x byaq)lma xdgaq cita dr kwan2..
 smua dh ilangkan diri slpas skolah ni..
smua dh pandai cari kerja... nk idop katakan...;DD
aku pown dh keja skunk.. nk taw keja apa??

keja kipas sate.. ok laa... sbulan rm750 dlm masa 3 jam
byk kawan nk keja ngan aku, tp aku minx maaffff sgt2,dh pnuh..
gaji yg aku dpat ni akan ku dpatkan kamera idaman aku sblom abg aku kawen...
hehe..
Btw aku nk ucap tahniah kpda::::
1)
abg sy yg bwu melangsungkan mjlis pertunangan
aku dapat kaklong xlam lg.. haha.. pertama kali nk dapat dpat kak ipaq .. yahoooooooooo;D

2)

bdak kcik
tahniah adk coz dpat 6A dlm PMR tahun lpas.. i'm vry proud of u dear!! bila nk blnja ni??;D

3)
nihal adkku
ADK!!! gudluck syg 4 PMR THIZ year!!! MAY GOD BLESS U!!! i know u can do it!! ;)

No comments:

Post a Comment